Hoe doen andere ondernemers het? Hoe belangrijk is online marketing voor hen? Hoe helpt Dibbadoo hen om hun bedrijf te laten groeien? Die informatie delen we graag met je. Je leest het in de klantervaringen.
De website is de manier om een kijkje te nemen in onze zaak. Wanneer iemand voor de kapsalon staat, is er vaak drempelvrees. Die is er online niet.' Toen kapper en eigenaar Dennis Tetteroo (43) van Tetteroo Haarmode in Oegstgeest besloot zijn salon op te knappen, kon de website niet achterblijven.
Je website is het eerste waar nieuwe gasten naartoe gaan. Die moet dus goed en helder zijn.' Dat stelt Sten Limburg (50), eigenaar van restaurant De Waal in Heerjansdam. Ruim 10 maanden geleden is hij in zee gegaan met Dibbadoo om zijn website te vernieuwen. 'Ik was op zoek naar eenvoud en dat vond ik bij de jongens van Dibbadoo.
Van advocaat tot tegelzetter. Van Groningen tot aan Maastricht. Wij helpen ondernemers uit héél Nederland. Op dit moment zijn we actief in meer dan 100 steden. Daar zijn we trots op!
We vinden het belangrijk dat klanten vertellen wat ze van ons vinden. We zijn trots op wat we doen. Ook kritiek is welkom. Hier leren we van. Zo kunnen we in de toekomst onze producten en diensten verbeteren.